Jangan pasang Ayat-Ayat Ruqyah di dalam MOBIL ATU SEPEDA MOTOR ADA....!!!! BAHAYA....!!! YUK SIMAK PENJELASAN NYA....!!!BNTU SHARE BIAR YANG LAIN JUNGA TAU!!

Peringatan pada anda dan keluarga anda yang memiliki masalah Mahluk Halus.

Jangan sampai sesekali gunakan ayat-ayat Ruqyah di dalam kenderaan kerana orang yang memiliki masalah apabila diperdengarkan ayat-ayat suci Al-Quran bakal memiliki tindak balas seperti meracau-racau ia cukup bahaya pada pemanduan,
Penjelasan kenapa tidak boleh pasang Ayat Ruqyah di dalam kereta
Penjelasan mengapa tak bisa gunakan Ayat Ruqyah didalam kereta

seumpamanya masalah jadi tambah agresif ada peluang rsiko untuk terjun dari kereta serta kemalangan cukup tinggi.
Jangan pasang Ayat-Ayat Ruqyah di dalam kereta
Jangan pasang Ayat-Ayat Ruqyah di dalam kereta
Jangan pasang Ayat-Ayat Ruqyah di dalam kereta
Cukup cuma membaca doa menaiki kenderaan serta istighfar. Pesanan ikhlas dari saya.

Janganlah gunakan Ayat-Ayat Ruqyah didalam kereta

Janganlah gunakan Ayat-Ayat Ruqyah didalam kereta

Janganlah gunakan Ayat-Ayat Ruqyah didalam kereta

apakah itu ayat ruqyah?

Ayat ruqyah ni adalah himpunan ayat al-Quran yang dipakai dalam maksud perubatan di mana dibacakan pada orang yang terserang sihir, atau masalah jin serta ia satu diantara dari pada himpunan ayat suci Alquran untuk penawar serta menghilangkan jin. Bukan disebutkan ayat2 ini memiliki kuasa mengobati penyakit, Allah jua yang memperkenankan doa kita seluruhnya.

Himpunan ayat ruqyah terdiri daripada :

1 Al-Fatihah
2 Al-Baqarah 1-5
3 Al-Baqarah 102
4 Al-Baqarah 163-164
5 Al-Baqarah (Ayatul Kursi)
6 Al-Baqarah 285-286
7 Ali-Imran 18-19
8 Al-‘Araf 54-56
9 Al-‘Araf 117-122
10 Yunus 81-82
11 Toha 69
12 Al-Mukminun 115-118
13 As-Soffaat 1-10
14 Al-Ahqaaf 29-32
15 Ar-Rahman 33-36
16 Al-Hasyr 21-24
17 Al-Jin 1-9
18 Al-Ikhlas
19 Al-Falaq
20 An-Naas

bila nak download mp3 ni juga bisa.. kat 4shared…atau lau kita baca sendiri tidak hingga 15 minit juga.. yang utama kita berupaya serta bertawakal pada Allah… lau nak berbentuk adobe reader…beleh je tekan google terus…so ain download dalam dua2 bentuk…adobe serta mp3…

Umumnya, lau kita bacakan pada orang yang sakit…akan ada la simptom2 sebagai berikut..

1) denyutan
jantung semakin kencang
2) tubuh bergegar
3) ada benda bergerak-gerak bawah kulit
4) mengantuk/menguap
5) batuk
6) gelisah
7) panas di tengkuk

Selepas mendengar ayat ini, insyaalah bisa menyingkirkan jin yang ada pada badan kita. Penuturannya yaitu gampang, jin yang ada pada badan kita bakal bergerak lewat saluran darah kita, ayat-ayat ruqyah syariah ini juga sangat mustajab dalam menyakiti mereka, lantas mereka bakal kucar-kacir dalam darah kita lantas mengakibatkan degupan jantung kita jadi tambah kencang. Untuk pesakit-pesakit sihir juga, jin pada tubuh bakal membikinkan kita mengantuk jika mendengar mp3 ruqyah syariah ini. Serta untuk kes saka, kita bakal merasa panas ditengkuk….

seperti mana yang kita tau, dalam dunia perubatan islam, ayat-ayat alquran adalah senjata utama untuk mengubati pesakit. Ain sendiri pernah membacakan ayat ruqyah ini pada orang yang terserang masalah jin sepanjang 4 malam dah berturut2 sebelumnya dia tidur.. serta nyatanya tubuhnya sakit…panas membahang satu tubuh…dan.. yang sakit tu bukanlah orang lain dengan ain.. tetapi orang yang ku cinta… memanglah kesian dekat dia kepanasan serta kesakitan.. tetapi apa yang dapat ain kerjakan.. cuma doa dari pada jauh…dan Allah yang melindunginya… so, untuk pengetahuan U allz, dia dah sakit sepanjang 2 th. 3 bln... Sepanjang dia sakit tu, bermacam2lah sangkaan kami.. serta saat ini juga masihlah sakit jugak.. berubat dah ngan Dato Harun Din…tapi mugkin benda ini ambik saat yang lama.. namun me masihlah sabar menanti dia.. namun yang peliknya dia xtau dia sakit gini…penat me.. mmm… kelak lah narasi pasal dia…
so, untuk mengamalkan ayat ni untuk suatu hal maksud : -

1) Untuk kesihatan diri serta keluarga, pasangkan cd/mp3 ini di dalam tempat tinggal/premis perniagaan 3x satu hari atau pasangkan dari malam hingga pagi (auto repeat).

2) Untuk pesakit masalah jin, dilarang memasangnya di dalam kereta, kesannya bakal menyebabkan kita mengantuk serta mengganggu pemanduan.

3) Untuk anak-anak yang menangis diwaktu malam, anda butuh pasangkan dengan kuat, insyaAllah jin/syaitan bakal lari dari mengganggu anak-anak anda.

4) Untuk menjaga histeria, sihir, saka serta lambat jodoh, siapkan 3botol besar air mineral, buka penutupnya serta pasangkan cd/mp3 ruqyah ini 3round samping air tadi (kurang lebih 1jam 20minit). Air tadi di buat minum seteguk untuk 3x satu hari serta kerjakan hari selanjutnya hingga air tadi habis. Masing-masing terlepas solat butuh baca qursy 3x serta al insyirah 3x dengan cara istiqomah. Lalu samping malamnya juga, cd/mp3 ruqyah ini sebaiknya dipasang dari malam hingga pagi sepanjang satu bulan.

5) Untuk memulihkan tempat tinggal/premis perniagaan yang punya masalah, hanya pasangkan 3x satu hari untuk 3hari berturut-turut.

6) Bila kita kerap alami permasalahan malas serta tubuh merasa berat, perdengarkan cd/mp3 ruqyah ini 3x satu hari, insyaAllah kita bakal cergas serta kembali semangat
Share this article :
+
Previous
Next Post »
0 Komentar untuk "Jangan pasang Ayat-Ayat Ruqyah di dalam MOBIL ATU SEPEDA MOTOR ADA....!!!! BAHAYA....!!! YUK SIMAK PENJELASAN NYA....!!!BNTU SHARE BIAR YANG LAIN JUNGA TAU!!"