Masih Ingat Dengan Pria Penghina Islam ini ? Mengejutkan!! Ini Nasibnya Sekarang

Blogger yang kerap mengakibatkan pro-kontra Alvin Tan yg saat ini tengah merempat di Amerika Syarikat di khabarkan sudah terbunuh akibat ditembak. Adakah ini balasan yang di terima akibat aksi provokatif yang kerap kali dimuat naik lewat jejaring sosial?



Sekeping gambar yang memperlihatkan muka seiras beliau yang ditembak di muka udah jadi viral di jejaring sosial. Namun demikian setakat ini tidak ada pihak yang mengesahkan laporan yang mengesahkan kematian beliau akibat ditembak di muka.



 



Yang pasti kematiannya mengembirakan ramai orang namun demikian mungkin saja juga berita ini tidak benar dan ikut dikongsi oleh sebagian portal dan blog yg popular di Malaysia antaranya Free Malaysia Today

Ada yang berasumsi tentang Alvin tak usah di panjangkan dan dikongsi bersama-sama dengan berisi naik status kebencian
masing-masing pada Alvin yang acapkali menghina agama Islam. Bagaimanapun bila tdk ada respon dari warga adakah facebook bakal membuang laman Fan Page beliau?

Ada pro dan kontra dalam melaporkan mengenai Alvin. Keprihatinan warga Islam di Malaysia terkait kemurnian dan usaha mempertahankan agaama Islam butuh dizahirkan dengan mengutuk sekeras-kerasnya perbuatan Alvin Tan agar tak lagi lahir lagi manusia yang punya peribadi seperti Alvin Tan di Malaysia.

Apapun mati atau hidup Alvin Tan bakalan tidak jadi kudis untuk Islam. Kalau benar dia mati akibat tembakan... ramai yg menadah tangan kesyukuran kerana beliau layak beroleh pembalasan Tuhan di atas apa yg dia jalankan....

Sumber : zulcomz. blogspot. co. id
Share this article :
+
Previous
Next Post »
0 Komentar untuk "Masih Ingat Dengan Pria Penghina Islam ini ? Mengejutkan!! Ini Nasibnya Sekarang"